hmmmm..

ska sluta försöka göra allt för att du & jag ska få samma kontakt igen.. för saken e den att jag försöker höra av mig och allt sånt. men du svarar aldrig på mina sms som jag skickar eller ens hör av dig allt som krestar runt din hjärna e han. du frågar aldrig hur man mår, tror alltid allt ska handla om dig!
men har insett nu att jag ska sluta försöka får ingenting tillbaka. du ställer fan inte ens upp för mig när jag behöver dig som mest! men aaah....
ett jävla slöseri med tid, säger jag bara!!
åååh man blir så förbannad..

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad är din favoritmaträtt? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-07 @ 22:01:46
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0