tisdag:d

hejsan idag har det inte hänt så mycket :) gick till skolan... började med en ny kurs fordonsmonteradkran heter den verkar jätte roligt ! haha, ska bli fräänt och lära sig att köra kran.
sen efter skolan gick jag in till stan och mötte upp tanja och tog en snabb lunch med henne, trevligttrevligt :)
sen åkte jag hem och la mig och sov i typ 2 timmar :) är verkligen dötrött när man kommer hem ifrån skolan.. hehe och imorgon ska vi ha en tema dag, gissa i vilket ämne ?! jo sex och samlevnad.. jipppiie ! :D hahah not.


och nu ska jah lägga mig och kolla på film sen ringa min baby <3
puss på det


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV; Okej, kul! :) Jag ska precis göra mig iordning :) Är allt bra med dig idag? :)



Kram

2011-04-06 @ 11:16:51
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0