åååh

känner mig helt vilsen... jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. har sån ångest. över allt! usch. jag vet inte hur jag ska göra för att få alla nöjda, det känns som om jag inte räcker till. under det 2 senaste månaderna har jag vart super stressad. har försökt att vara en bra flickvän, dotter, syster & vän. men i allt det som har hänt så har jag glömt bort mig själv. har gått upp i vikt, gråtit mer än vanligt. jag vet inte hur jag ska göra för att göra alla nöjda? alltid gör man något fel. men visst en människa kan inte vara felfri. och jag e absolut inte perfekt. inte någonstans. jag vet inte vad jag ska göra längre. detta tar verkligen hårt på mig.. för att jag orkar snart inte med allt. jag måste börja fokusera på mig själv. på bl.a min häsla och träning och skola.
aja orkar inte skriva mer nu :/


Kommentarer
Postat av: my wesström

allt bra ? :D

2011-02-16 @ 21:16:16
URL: http://mmysandra.blogg.se/
Postat av: cecilia

SV: Ingen orsak :)

2011-02-16 @ 21:17:56
URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/
Postat av: Daniella

Amanda, du ska inte tänka på att göra andra nöjda. Först och främst ska du ta och tänka på dig själv. Hur du vill vara, leva och hur du vill att din framtid ska se ut. Nu får du iaf vara lite egostisk och bara försöka tänka på ditt egna bästa. Du har människor runt omkring dig som störtat dig genom allt och som älskar dig för den DU är! Glöm inte det. Ingen person är perfekt.



Jag finns alltid om det är något. Och om du känner att du har något som tränger sig i hjärtat. Ring mig och prata ut om det.

Puss på min fina Amanda. ♥♥

2011-02-16 @ 23:11:33
URL: http://daaannniiih.blogg.se/
Postat av: Eva

Kämpa på älskade unge du fixar detta!!! Vet att du är superstark! Älskar dig!!!

2011-02-17 @ 17:09:51
Postat av: martina

Amanda, försök att fokusera på skola & sånt du tycker är kul.Du har många omkring dig som tycker hemskt mycket om dig ska du veta!Kämpa på bara!!

Vill du ska veta att du kan komma till mig eller ringa om du vill prata, när du vill!!

Många pussar o kramar "faster" Martina

2011-02-18 @ 23:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0