Dag 02 – Mina föräldrar (lite försenad sorry för de)

jag har en mamma & en pappa ! haha
mina föräldrar e skilda. jag bor mest hos min mamma ! :) & hälsar på min pappa då och då.

min mamma är ju den som betyder mest i mitt liv. det är hon som stöttar mig om jag e ledsen osv. utan henne hade jag ju aldrig funnits ;) haha såå tack mamma för att du födde mig. fast jag umgås ju inte så mycket med henne nu heller. det är väl för att man börjar bli "vuxen" själv oxå.


min pappa han betyder oxå mycket för mig, men han träffar jag ju inte alls ofta. det är lite tråkigt men men :) han bor några mil ifrån mig.


har inte så mycket mer o skriva om mina föräldrar hehe.
men jag älskar dom!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack lilla gumman, jag älskar dig med!!<3<3<3

2011-02-08 @ 18:40:05
URL: http://akarfrun.blogspot.com
Postat av: Alexandra

fint inlägg :)

2011-02-09 @ 14:49:24
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0