hej !

söööndaaag :)
haft en jätte bra helg, lugn & skön. i fredags va jag med daniella, vi drog till ica maxi och köpte lite mys & så köpte vi varsinn film The Last Song (L). som vi kollade på 2 gånger haha! men den e sjukt bra! :) sitter & kollar på den nu med... hiihi iaaaam crazyy :D sen sov hon hos mig.
igår träffade jag mitt hjärta tanja, vi åkte in till stan & hon köpte en present till sin mamma :) sen gick vi på bio Min Låtsas Fru. den va skit rolig :D haha verkligen värd att se! sen åkte vi till ica maxi och köpte lösnaglar & hårfärg! :D haha as gott, sånt man behöver ibland :)

mina senaste inköp i helgen :) eller aah dom bästa ! hehe

idag ska jag förmodligen hänga med mamma till habo :) sen blir de träning för hela slanten.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; aa,sj? :)

2011-02-27 @ 10:53:20
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

tack så mycket! ja det var skönt :)

2011-02-27 @ 20:56:04
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0