hemma :)

kom hem för träningen för en stundsedan :) har ätit lite nu.
längtaaaaaaaaaar till helgen, ska spendera den med mina underbara vänner (L) dom e bäst!
imorgon ska jag & daniella träna efter skolan sen åker vi hem till mig och ska ha lite mys, kanske bada i jacuzzin lite oså :) och på lördag ska jag på bio med tanja & en till :) vi ska se filmen "min låtsas fru" den verkar jätte bra.
så får hoppas att den e det med :)
och nu ikväll ska jag göra:

- städa klart mitt rum.
- plocka mina ögonbryn (faaast jag orkar inte) men det måste göras!
- göra 50 situps innan jag går och lägger mig.
- packa gymkläder.
- ducha & göra hårinpackning :)

låter som en jobbig kväll va ? ;) haha !

pusspuss love yaah / maaaandy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0