göteborg va gööörbra!

det va supermysigt att vara där med mormor faktiskt. att vara med någon man verkligen uppskattar! hon är den coolaste mormorn i hela världen, hon skäms inte för att prata med någon.. hon pratar med allt och alla. hon vågar vara sig själv! det beundrar jag henne för.
shoppade lite med såklart.. men lägger väll upp allt imon eller något. sitter nu och kollar på one tree hill... inte jätte ovanligt.. men e ledig imon men jobbar restern av helgen.. och vet inte vad jag tycker om det. det känns surt att jobba helg.. men man får väl tänka på peeengaaarna :D hehe har förmodligen skaffat mig ett till jobb i sommar.. ska jöbba där i några veckor .. dom dagarna jag inte är på ibis såklart..
och även om allt känns surt just nu.. så vet jag inerst inne att allt kommer ordna sig.. hoppas jag iaf!




puuuuuuss & kraaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0