hejhej!

förlååt mig men har inte tänkt på att jag ens  har en blogg nu det senaste dagarna.. det enda jag har tänkt på är jobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobb & jobb! haha :) idag är jag ledig iaf. så är hos min moster eva ute på landet.. haha hon hämtade mig efter jobbet igår. sen åkte vi till team sportia och så fick jag ett par dö sköna skor av henne som jag kan ha när jag e ute och går. sen hyrde vi flm, the tourist... (eller hur det nu stavas) den va helt okey! :) och sen åkte vi och badade... första gången jag badar ute i en sjö på typ 2 år.. men härligt var det. och idag ska jag klippa mig, vi får väl hoppas på att mitt hår ser lite bättre ut iaf ;) sen ska vi hämta min sööööööta lillebror daniel och åka och bada!
hoppas att ni får en underbar dag i värmen! puss

Kommentarer
Postat av: daniella

Hejsan! Nu har jag en frågestund på min blogg, kika gärna in och skriv en fråga gärna fler :) Fråga precis vad du vill.

Ha en toppen kväll!

2011-07-06 @ 17:56:57
URL: http://daaannniiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0