helt förvånad--

att det e så många som läser min blogg när jag inte ens skriver något :o
funderar på att avsluta denna blogg. men tror att jag skulle ändra mig efter ett tag och skaffa en ny, men det e bara det att det att det händer inget speciellt i mitt liv, eller jo det händer rätt mycket. men har ingen lust att skriva om det här. är rädd att det ska såra vissa människor!
men ska försöka hitta något att skriva om... vill skriva om så många saker men ja man måste hålla vissa saker inne.
är bara så ledsen o besviken på alla som säger att dom e mina vänner men sen e dom inte det. dom ljuger och håller på.. riktigt tråkigt faktiskt.
ska bara säga en sak att du kommer ångra dig, för alla ska få veta vad du håller på med. du äcklar mig.

Kommentarer
Postat av: daniella

du vet att du har mig, prata med mig när du mår dåligt. eller skriv av dig här. Det är ju det en blogg är till för. Skriv vad du känner. Personen får väll skylla sig själv om den läser din blogg just den dagen du skrev om den. Du behöver inte nämna några namn (ifall det är nån dag då du är arg på mig;) ) Men gör det som du själv känner är bäst. puss <3

2011-06-13 @ 21:05:07
URL: http://daaannniiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0