vad ska jag göra?...

antinge plan 1 eller plan 2 ? :) det e det som e frågan.. kan tyvärr inte  skriva vad det handlar om.. för vissa kanske läser detta och springer direkt och tjallar till någon.. ;) uuuusch så trött på otrevliga människor. visst är jag inte den trevligaste alltid.men det e oftast dom som e otrevliga mot mig.. man frågar en fråga för man behöver hjälp..  men får ett jävla otrevligt svar tillbaka.. frågan är bara hur länge jag kommer stå ut? bättre att  dra där ifrån.. än att få ett utbrott!! haha fast det hade ju vart kul ;)


meeeeen nun ska jag fixa mig lite fort. sen in till stan för att möta daniella ;)
ha en bra dag alla fina människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0