baddaaaays

vissa dagar när jag vaknar upp så utan ens att ha klivit upp ur sängen, utan att ens ha gett dagen en chans! så känner jag att det kommer bli en pissdålig dag. och jag brukar ha rätt. men även så handlar det om vad man gör dagen till... och när man vaknar på det humöret är det inte lätt att göra det bättre...
och nu de senaste dagarna har jag så jäkla många tankar som snurrar runt i mitt huvud så jag nästan mår illa...
om allt och alla om det förflutna om framtiden.
usch ibland skulle man vilja stänga av alla tankar ... men vafan det funkar inte så...
life is a bitch !

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte latast i hela världen, men bekväm...puss mamma

2011-03-16 @ 06:51:35
URL: http://maaaandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0