drömmar

drömmar... visst har vi alla drömmar, utan våra drömmar skulle vi inte kunna leva.. jag har en dröm eller flera.. en jätte stor dröm.. men jag har förmågan att ge upp så jävla lätt :( usch och det hatar jag med mig själv.. jaag menar varför får jag inte orken till att orka kämpa för det jag vill ha. jag är lite lat. haha eller min mamma tycker jag är den lataste ungen i hela världen... men ska bevisa för mina närmaste att alla kan uppfylla sina drömmar.. men måste ta en dröm i taget, annars skiter det sig. som sagt alla har en dröm! och många tror inte att den kommer gå i uppfyllelse. men jag ber er att va inte som mig, kämpa! alla är värda att få sin dröm i uppfyllelse. och jag vet att alla klarar det ! :)

kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0