hehe

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 90 kr & gratis sms 
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? ingen , vaknade nyss  
4. Hur lång är du? 160 cm typ
5. Vilken är den senaste filmen du sett? sex and the city 2
6. Vad står det i ditt senaste sms? hej sover du? (a) kyssar<3  
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? både och :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Idag 
10. Icke godkänt i något ämne? just nu religon
12. När vaknade du idag? 08:50
13. Vilken är din favoritplats? ingen aning..  
14. Vilken plats föredrar du minst? Skolan X) 
15. Vem får dig att må bra? hmm en speciell person <3
16. Hur stor är din säng? 90 ;)
17. Vad sover du i? troser 
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5 
19. Var har du bott/bor? habo & taberg   
20. Tycker du om kinamat? jaapp i love it.
21. Tycker du om kaffe? jaa 
22. Vad dricker du helst till frukost? äter typ aldrig frukost
23. Kan du spela poker? neej dö tråkigt...  
24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? yes
25. Vill du ha barn? Ja, men inte än..
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska
27. Har du någonsin åkt ambulans? japp  
28. Föredrar du havet eller bassäng? bååde och
29. Vad spenderar du helst pengar på? allt möjligt ;)
30. Äger du dyrbara smycken? yes
31. Kan du rulla med tungan? jaaao
32. Vem är den roligaste människan du känner? haha sacce ! helt klart .
33. Vad har du för ringsignal? Eric Saade - Popular
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? har jag säkert..     
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min lillebror som har röda kallingar...
36. Kan du byta olja på bilen? ja.
37. Vilken var den senaste boken du läste? den osynlige 
38. Dansar du i bilen? hahaha
39. När var du i kyrkan senast? typ när jag konfimerade mig....
40. Hur många hål har du i öronen? Ett i ena och två i andra.
41. Har du någon piercing? öronen & tungan  
42. Har du någon tatuering? inte än. 
43. När slutade du med gosedjur? längesedan! 
44. Har du pojkvän/flickvän? haha ;)
45. Har du en bästa vän? jag trodde jag hade det men det visade sig att jag hade fel :)
46. Vad är ditt mobil nummer? de ni
47. Vad ska du göra ikväll? ingen aning 
48. Har du några syskon? japp .
49. Har du flytta hemifrån? Nej inte än..

Kommentarer
Postat av: ~linnea

SV: Okejokej, (:

Nej typ inget, vaknade också nyss ^^

Haha, tack :D

2011-03-06 @ 10:44:15
URL: http://privatelifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0