:S

allt snurrar bara i mitt huvud just nu...
vad ska jag göra?
vad ska jag göra för att göra dig lycklig? vad ska jag göra åt tårarna som rinner ner för min kind?
vad ska jag göra för att bli lycklig? vad ska jag göra för att kunna älska mig själv?
vad ska jag göra för att du ska älska mig? vad ska jag göra för att orka leva med mig själv?
vad är det för mening med livet? vad ska jag göra för att kunna orka leva livet? vad ska jag göra för att räcka till?
vad ska jag göra för att duga åt dig?
Livet består av en jävla massa frågor, som man inte riktigt kan besvara.
Livet är tufft helt enkelt. men det är ju bra... tänk om allting hade vart lätt? det hade vart mycker enklare men då skulle det inte finnas någon anledning att kämpa! Livet är som en berg&dalbarna... upp o ner upp o ner oså vidare.. man vet inte va man ska ta vägen och just då kommer ångesten... alla dom kvällarna jag har suttit i min säng och gråtit mig till sömns. ibland sätter jag mig upp och gråter som bara den och gungar fram och tillbaka... det kallas panikångest, och det är inte kul. man vet inte vart man ska ta vägen. usch!
men även om allt är bara skit så finns det faktiskt någon som älskar än för den man är. man får göra sitt bästa helt enkelt. men man har inte alltid ork till det, usch ibland vill jag bara lägga mig i sängen och dra över täcket över huvudet o önska att jag inte fanns. bara sova och drömma mig bort till en annan värld.
alla har dåliga dagar ingen är perfekt. även du och även jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0