varför ska det vara så? :/

när man behöver sina vänner som mest, finns dom inte där för än..
men endå säger dom att dom alltid finns för än och blablablaaaa.
men när man beehöver dom som allra mest, kan dom inte ens anstränga sig till att åka och träffa mig :S det vet jag inte riktigt om jag kallar vänner. för om till exemel en kompis till mig hade velat träffa mig för hon mådde skit dåligt, så hade jag inte sagt nej jag orkar inte. och jag tycker att vänner går före pojkvänner osv. för vänner ska man ha hela livet. dom ska man vara rädda om. för dom växer inte på träd.
men varför är då ingen äkta? visst alla är lite falska men om det nu är så jobbigt att ställa upp för någon som mår dåligt... så vet jag inte vad ni är för människor ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0