Vill bara säga en sak!

E väldigt trött på att alla ska tjata om hur det går med min vikt träning osv.. ( vet att de e för att ni bryr er )menVarför kan ingen bara fråga någon gång e du lycklig Amanda? Mår du bra? Vad fin du är! Du duger precis som du är! Istället för att säga åt mig vad jag MÅSTE göra.. Det e bara så himla ledsamt. För det e oftast dom som säger åt mig vad jag måste göra det e dom som får mig på ännu sämre humör eller rent ut sagt trycker ner mig ännu mer... Jag vet att jag inte motionerar jag vet att jag inte e fin jag vet att jag inte borde äta så som jag gör. Jag e medveten om allting.. Bara att destomer folk påpekar det desto mindre självförtroende får jag... Och då får man ju inte precis någon ork till någonting. Tycker det e så tråkigt att folk blivit så besatta av utseendet.. Varför inte bara må bra!? Vara lycklig över att man lever! Vara stolt för den du är! Och skit i vad andra tycker! För huvudsaken är den att du mår bra & är lycklig! Vissa dagar känner jag mig jätte fin har hittat kläder som passar jätte bra... Och så får man en kommentar från en som står en riktigt nära.. Och så sjunker man ner till botten igen.. Hade det vart någon som jag inte känt som sagt något då hade jag gått iväg och inte lyssnat. Men när det e någon inom familjen / släkten/ vänner då undrar man vad det e för folk. Hur fan dom kan säga så ? Usch det gör mig så himla
Ledsen. Visst ibland visar jag inte de .. Försöker dra på ett fejkat smile och gå in på toan o storböla som ett småbarn .. Jag har faktiskt oxå känslor precis som alla andra.. Men vissa verkar inte förstå det. Det en så jävla tråkigt att ibland så tappar jag tron på livet!? Eller det gjorde jag för längesedan. Men asså varför leva om alla ska klaga över hur man ser ut? Vore det inte lättare att bara försvinna? Det jag vill säga med detta är att jag e så trött på all skit! Så himla trött!!!

Det e därför det e så sjukt skönt ibland med en blogg & så man kan skriva av sig.. Och en sak är säker det som skrivs här i min blogg stannar här! Här skriver jag allt mellan himmel & jord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0