1oktober !:)

Jaha då va det redan oktober ... Asså oj :o två månader kvar till första advent .. Ja tiden går fort ! :-)
Vaknade precis .. Kan inte sova :( hatar att jag ska vakna så tidigt på morgonen... När jag kan sova hur länge som helst..
Träffade en gammal vän igår på stan och insåg hur falsk den människan är. Den hör av sig när det passar den.. Eller när inte någon av dens kompisar kan hitta på något.. Denna personen stod mig väldigt nära ett tag! Och nu när den har fått andra kompisar passar man inte längre .. Man duger inte! usch så tråkigt bara för vi hade skit kul ihop! Men tänker inte leka snällt om den personen ska behandla mig så! Nu är det slut med det! :@


Just det Godmorgon på er! :D nu ska jag försöka somna om ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0