Igår

Va jag på mötet med skolan :) och sen åkte jag o fikade med min pappa .. Inte ofta det händer.. Haha :) och idag på morgonen hade jag min fjärde körlektion ! Fett gött , han tyckte jag va duktig haha wihooou. Ligger rätt långt fram nu.. Men iaf så nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli halv ett :) så jag kan börja min lektion! På mötet kom vi fram till att jag ska gå två dagar i veckan i skolan sen ska jag ha praktik 3 dagar .. Vi ska göra så fram till lovet och se hur det går :-) det kommer nog gå jätte bra! Nu helt plötsligt ser jag fram emot att gå till skolan.. Eller ah lite .. Förutom att man inte har några kompisar här i klassen ! :-) men ska ju bara vara här i två dagar i veckan så kan vara själv ! Pallar inte bry mig längre .. :-) jag kan va ensam ...
Men tur att jag har min pojkvän! Han e bäst han får mig alltid att må bättre! & det älskar jag honom för!

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0